Άλλος ένας έπαινος από την ΠΑΝ.Ε.Κ.ΦΕ. για το Γυμνάσιό μας και την εκπαιδευτικό Φυσικών Επιστημών κα Θεοχάρη και την ομάδα της, για την υλοποίηση του Πειράματος του Ερατοσθένη.
Συγχαρητήρια σε όλες και όλους για άλλη μια φορά!


Άλλος ένας έπαινος από την ΠΑΝ.Ε.Κ.ΦΕ. για το Γυμνάσιό μας και την εκπαιδευτικό Φυσικών Επιστημών κα Θεοχάρη και την ομάδα της, για την υλοποίηση του Πειράματος του Ερατοσθένη.
Συγχαρητήρια σε όλες και όλους για άλλη μια φορά!

