Πολλά και όμορφα είδαμε στη γιορτή λήξης της φετινής σχολικής χρονιάς μας, η οποία υλοποιήθηκε στην πλατεία της Κοινότητας Λογγάδων, όπως πρεσβεύει η φιλοσοφία των ανοιχτών στην κοινωνία σχολείων.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με απονομή αναμνηστικών σε διευθυντές και διευθύντριες που έχουν θητεύσει στο Γυμνάσιο Λογγάγων στο παρελθόν, βάζοντας ο καθένας και η καθεμία το λιθαράκι του/της για να διατηρηθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου όλα αυτά τα χρόνια και να συνεχίσει να μακροημερεύει και να βοηθά τους/τις μαθητές/τριες της περιοχής και των κοντινών χωριών να μαθαίνουν και να εξελίσσονται πνευματικά. Η κα Δούβλη Ιφιγένεια (1997-2005), ο κ. Αναγνώστου Ιωάννης (2005-2007), η κα Μάλλιου Βασιλική (2007-2010), ο κ. Καραμπίνας Ευάγγελος (2011-2019) και η κα Καλαθά Ελένη (2019-2023) παρέλαβαν τις τιμητικές πλακέτες από την Πρόεδρο της Κοινότητας Λογγάδων κα Λαδιά Ευαγγελία , η οποία τους ευχαρίστησε για την προσφορά τους στην πνευματική ζωή του τόπου.
Στις πιο συγκινητικές στιγμές της γιορτής συγκαταλέγεται η επανένωση μαθητών/τριών και Δντων – εκπαιδευτικών προηγούμενων δεκαετιών, των οποίων τα παιδιά φοιτούν στο σχολείο σήμερα, δείγμα της αξίας και της δυναμικής της διαγενεακότητας.
Στη συνέχεια τη σκυτάλη πήρε η θεατρική και χορευτική ομάδα του σχολείου μας για να μας παρουσιάσουν και να μας εντυπωσιάσουν με το πολύ όμορφο θεατρικό δρώμενο “Σκηνές από τον Ελληνικό Κινηματογράφο” που ετοίμασε η κα Λαδιά Δροσούλα, με τη βοήθεια του κ. Καραβίδη Νίκου στους χορούς.
Ακολούθησαν η παρουσιάση του προγράμματος τοπικής Γεωγραφίας “Από το ξύλο στο χαρτί και από το χαρτί στην Ανακύκλωση” καθώς και του βραβευμένου βίντεο πειραμάτων φυσικής, υπό την επιμέλεια της κα Θεοχάρη Μαρίας.
Συνεχίσαμε με την προβολή της ταινίας κόμικ “Ο Σιουλας ο Ταμπάκος” που ετοίμασαν οι μαθητές/τριες της Β’ τάξης και την προβολή ενός stop motion βίντεο με τη δημιουργία των νέων ψηφιδωτών του σχολείου μας, που επιμελήθηκε ο Δντης κ. Κούκιας Θοδωρής.
Η εκδήλωση έκλεισε με τη συγκινητική στιγμή της αποφοίτησης της Γ’ τάξης και την απονομή δώρων και αναμνηστικών από τον Σύλλογο Διδασκόντων.
Ευχαριστούμε όλες και όλους που μας τιμήσαμε με την παρουσία σας στην εκδήλωσή μας και ευελπιστούμε για την υλοποίηση ανάλογων εκδηλώσεων και στο μέλλον. Θερμές ευχαριστίες στον Πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου κ. Κοσίνα και σε ολα τα μελη για την απεριόριστη στήριξη και βοήθεια στην υλοποίηση της εκδήλωσης, στην Πρόεδρο της Κοινότητας κα Λαδιά Ευαγγελία για την παραχώρηση του χώρου και τη χορηγία των αναμνηστικών στους Δντες/ντριες, στον κ. Βαράκα Αντώνη για τις όμορφες φωτογραφίες και στους γονείς/κηδεμόνες για τα εδέσματα του μπουφέ και την παρουσία τους στην εκδήλωση.
Ευχόμαστε τα καλύτερα στους/στις μαθητές/τριές μας στο Λύκειο και υποσχόμαστε να είμαστε πάντα εδώ για μια συμβουλή ή έστω μια απλή κουβέντα.




















Σκηνές από το θεατρικό μας
Σκηνές από το χορευτικό μας
