Για μια ακόμη χρονιά “Χάλκινο Μετάλλιο” στους/στις μαθητές/τριες του Γυμνασίου Λογγάδων και στην εκπαιδευτικό Φυσικών Επιστημών κα Θεοχάρη Μ. από την Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών για το βιντεοπείραμά τους “Το φαινόμενο του Θερμοκηπίου”.
Συγχαρητήρια σε όλους και όλες για άλλη μια φορά.

Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο
