Ένα ακόμη επιτυχημένο εργαστήριο κατασκευής πασχαλινής λαμπάδας υλοποιήθηκε στο Γυμνάσιό μας λίγο πριν αποχαιρετιστούμε για τις διακοπές του Πάσχα.
Όμορφες ιδέες και πρωτότυπες συνθέσεις γέμισαν τον χώρο και τα παιδιά έδειξαν τη δημιουργική τους διάθεση για άλλη μια φορά.
Καλές γιορτές σε όλους και όλες.

























