Ετοιμάζονται και τα μπρελοκάκια μας τα οποία δημιουργούμε εξ αρχής με τη μέθοδο της ανακύκλισης απο πλαστικά καπάκια στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων με όλες τις τάξεις.

Στόχος μας η επαναχρησιμοποίηση απορριμάτων (Upcycling) με όχημα την τέχνη και τη δημιουργία, ώστε να εδραιωθεί η πρακτική του περιβαλλοντικά σκεπτόμενου πολίτη.

Η ανακύκλιση και η δημιουργία έργων τέχνης και χρηστικών αντικειμένων απο απορρίματα είναι μια δράση που υλοποιούμε κάθε χρονιά στη σχολική μας μονάδα και τα αποτελέσματά της θα παρουσιάσουμε στην Ημερίδα Δράσεων Ενεργού Πολίτη που διοργανώνει η ΔΔΕ Ιωαννίνων στις 07/05/2026.

Recommended Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση